niedziela, 21 lutego 2016

Dekoracja pokoju

Myślę od dłuższego czasu nad drobnymi zmianami u siebie w pokoju. Ciągle mam ochotę coś dodać, poprawić, aby było bardziej przytulnie, miło i przede wszystkim ciekawie. Stąd też poszukiwałam w ostatnim czasie przeróżnych inspiracji w internecie. Jeśli też chcielibyście udekorować swój pokój lub po prostu zmienić lekko jego wygląd do zapraszam. Możliwe, że coś wam się spodoba i zainspiruje was.

Pinterest: Nuggwifee☽ ☼☾:

 :

blackbird_alvhem Dreamy scandinavian house:

{Living room.}:

 :

Kuchnia styl Skandynawski - zdjęcie od STABRAWA.PL - pozytywny design - Kuchnia - Styl Skandynawski - STABRAWA.PL - pozytywny design:

Prywatne mieszkanie w Gliwicach - zdjęcie od grupakmk - Kuchnia - Styl Skandynawski - grupakmk:

I love the look of a table at the end of the bed, however I feel it would be used as a place to store random items. Undecided!:

the perfect work space styled by Marie Ramse & Pella Hedeby, scandinavian interior, creative mess, moodboard via http://www.scandinavianlovesong.com/:

Styling: fonQ.nl » blog.mliees.com

Nyhet i stua...>:
 all photo via Pinterest


Po przeglądnięciu wszystkich tych zdjęć oraz wielu innych, mam w planach na pewno jakoś przyozdobić ściany u siebie w pokoju  i być może poprawić wystrój biurka. Jeśli byście chcieli, mogę dodać zdjęcia mojego pokoju, jeśli zaistnieje w nim jakaś rewolucja ;)

A jak z wami zainspirowało was coś? Może też macie ochotę udekorować swój pokój.

20 komentarzy

  1. Zawsze gdy oglądam takie inspiracje, pragnę się wyprowadzić na swoje mieszkanie ;D No i nie umiem się do tego doczekać ;D Też podobają mi się takie wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze gdy oglądam takie inspiracje, pragnę się wyprowadzić na swoje mieszkanie ;D No i nie umiem się do tego doczekać ;D Też podobają mi się takie wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne zdjęcia. Jasne zrób post o swoim pokoju. Na pewno zajrze :) stylzyciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są świetne. Od zawsze podobają mi się takie pokoje. Może uda mi się nawet w takim zamieszkać? Hah. Pierwsze zdjęcie chyba najbardziej przypadło mi do gustu. Te wiszące klatki są genialne!

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś genialne inspiracje. Ogółem, aż boli mnie serce, gdy napotykam się na tego typu zdjęcia wnętrz w internecie, bo z chęcią zmieniłabym dosłownie wszystko w moim pokoju i urządziła na nowo. :D

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie ze zdjęć, które tu wrzuciłaś przedstawiają bardzo ciekawie wystrojone pokoje, ze smakiem. Pewnie, że dobrym pomysłem byłaby fotka Twojego pokoju po zmianach. Byłoby to bardzo ciekawe jakbyś zestawila zdjęcia przed i po zmianach.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie również przydałyby się kosmetyczne zmiany :) również regał na książki... :P
    Sądzę, że wiele osób (w tym ja) chciałoby zobaczyć Twój pokój po zmianach ;)

    Pozdrawiam
    jakaczuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjecia sa przecude, az mam ochote od razu robic remont w pokoju. Rodzice mnie zabija :) w szczegolnosci kedno zdjecie bardzo przypomina miejsce ulozenia mojego łóżka! Super post! Zycze powodzenia w romoncie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego typu pokoje :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje, aż mam ochotę zmienić coś w moim pokoju! :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam przeglądac takie inspiracje, bo motywują mnie do zmian w moim pokoju. Podoba mi się ta girlanda zrobiona ze sznurka i przyczepionych do niego zdjęć/ cytatów ^^

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne inspiracje :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna notka! Obserwuję i liczę na rewanż! Pozdrawiam!
    Mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh uwielbiam takie inspiracje ^^ uwielbiam piękne wystroje pokoi..
    Mój pokój jest nudny i mam nadzieje, że coś z tym zrobie

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ściany wyglądają świetnie, chciałabym mieć taki pokój :) Bardzo lubię kolor biały.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też już od jakiegoś czasu mam ochotę na zmiany w pokoju, ale nie wiem czy się opłaca robić coś większego, gdy chciałabym od przyszłego roku mieszkać w bursie ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. inspiruje mnie chyba każdy pokój, który jest bialy i przejrzysty, uwielbiam minimalizm .Niestety mam pokój z rodzeństwem więc większe zmiany nie wchodzą w grę :)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/2016/02/change-make-up.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w swoim pokoju ciągle coś zmieniam, przestawiam.. Bardzo interesuję się dekoracją wnętrz, w maju wchodzi w życie mój pierwszy samodzielny projekt :) Jeśli jesteś zainteresowana, to zapraszam, efekty na pewno będą dostępne na blogu!
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie inspiracyjne zdjęcia :) Świetny post!
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde komentarze. To one mobilizują mnie do coraz większych starań na blogu.
Zostaw link do siebie, z pewnością zajrzę.

© ZaliaMoon
Maira Gall