czwartek, 28 stycznia 2016

Zdrowe życie

Najwyższa pora na rozpoczęcie zdrowego trybu życia!

Tak więc pozbyłam się dziś całego śmieciowego jedzenia z lodówki.
Pyszne było...

Brzmi znajomo?
Ile razy chcieliśmy zrobić coś z sobą, ale tak po prostu brakło małej motywacji, małego kopnięcia, aby popchnąć nas do działania?  Ile razy już nawet zaczęliśmy, ale jakoś tak brakło chęci, aby dotrwać do końca? Ile razy....?
Nie wiem jak u was, ale u mnie podane sytuacje zdarzały się niezwykle często.
Brak czasu, brak motywacji, brak ochoty, co jeszcze?
Wymówki, wymówki, wymówki i jeszcze raz wymówki. Sami siebie tak oszukujemy.
A gdyby to tak zmienić? Stawić sobie plan działania i ostro się go trzymać?
Nie zaczynajmy od razu od rzeczy trudnych, wystartujmy z drobnymi postanowieniami.
Najpierw kilka brzuszków, pompek, pajacyków, a po tygodniu, dwóch będziemy w stanie ćwiczyć z Chodakowską lub Mel B. Nie zdajecie sobie sprawy z tego jak szybko mogą efekty przyjść do nas.
Nie jestem może najlepszym przykładem osoby szczupłej i wysportowanej, ale mogę być przykładem osoby, która jest w stanie coś zrealizować jeśli tylko będzie tego bardzo mocno pragnęła.
Możecie myśleć, że to się nie uda, że to bez sensu, że będzie to zbyt dużo wysiłku kosztowało. Ale pomyślcie jaką ogromną satysfakcję sobie sprawicie gdy wreszcie zaczniecie i osiągnięcie jakieś efekty.
A więc, kto od dziś zaczyna ćwiczyć tak jak ja?

Plan działania na najbliższy czas: 
* Za każdym razem gdy masz ochotę napić się jakiegoś sztucznego napoju (cola, sprite itp) sięgnij po szklankę wody. Twój organizm na pewno ci za to podziękuje.

“Always drink a glass of water before eating.” “It’s easy to confuse hunger with thirst. Staying hydrated before a meal can prevent you from overeating.” | Body Hacks To Make Your Life Easier:  
 
* Ogranicz słodycze, staraj się je zastępować owocami! Najlepiej, jeśli od razu pozbędziesz się słodyczy z domu, nie będą one kusić. I nie, zjedzenie ich się nie liczy!

Beautiful Breakfast Tart made with granola crust, yogurt filling, and fresh fruit.

* Pomyśl dlaczego tak naprawdę chcesz zadbać o swój wygląd. Czy to może z powodów zdrowotnych, chęci posiadania cudownej figury na lato, czy może z chęci przypodobania się komuś? Gdy już będziesz to wiedziała, skupiaj się i myśl nad tym, gdy będziesz miała ochotę odpuścić.

 We recently asked members of the BuzzFeed Community to tell us the best tip they’ve ever gotten for getting in shape. Here's what they had to say::

* Drobnymi kroczkami do przodu. Wypisuj na kartce co już udało ci się zrobić. Wszystko: przebiegnięcie kilometra, trening z Chodakowską czy nawet zrobienie 5 brzuszków. Gdy tylko na swoją listę spojrzysz, bardziej zmotywujesz się do działania. 

 
* Staraj się wprowadzać coraz to większą ilość warzyw do swojej diety. Szpinak, brukselka, sałata, szparagi, brzmi fuj? Poprzeglądaj przepisy w internecie, zdziwisz się jakie cuda można z nich zrobić.

 Baked Parmesan Zucchini “Fries” | 27 Of The Most Delicious Things You Can Do To Vegetables:

* Działaj! Główna i podstawowa zasada. Nie daj sobie wmówić, że nie dasz rady. Jeśli jesteś w stanie sobie coś zamarzyć, jesteś też w stanie to zrealizować!

18 Ways to Boost Your Metabolism With Exercise. How to turn your body into a fat shredding, calorie burning machine without breaking a sweat!:
 all photo via pinterest

A więc do roboty! 
Działajmy DZIŚ z determinacją, aby JUTRO żyć z satysfakcją!
Będzie warto.

12 komentarzy

  1. Ja ostatnio czuję z kolei obrzydzenie do mięsa i swojej lodówki nie otwieram.... Zdecydowanie wolę sięgnąć po jakieś jabłko czy warzywo ;) A wodę pić uwielbiam.

    Sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od dłuższego czasu odżywiam się zdrowiej, ćwiczę codziennie, a to mi daje dużo energii! Super post!
    Obserwuję <3 i zostanę na dłużej!
    thegirlsarentideal.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :)
    Paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, powiiniśmy dać sobie jakiś cel, no np. żeby wcisnąc sie w sukienke na studniówke czy inne. Taki tryb jesr dobry dla naszego organizmu, robimy dla niego samo dobro. :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze jest by siebie motywować :) i by czuć się dobrze w zgodzie ze sobą. Nie oto żeby być szczupłą ale szczęśliwą :) bardzo motywujący post.

    http://okiemlesbijki.blogspot.com/2016/01/homo-zwiazek-nie-ma-sie-czego-bac_28.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś bardzo zdeterminowana. obyś wytrwała w swych postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nigdy nie byłam fanką zdrowego odżywiania oraz nie jest zbyt dużo fast food'ów. Nie lubię się ograniczać. Jem to, na co mam ochotę. :) Raz czekolada, raz jabłko.
    Życzę powodzenia w realizacji postanowień.

    http://queen-of-moon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staram się życ zdrowo :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. interesujące, ponieważ lubię zdrowe jedzenie, ale czasem lubię tez zjeść jakiegoś fast fooda :)
    może wsp obserwacja? :)
    zacznij i daj znać locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy wpis, ładne zdjęcia!
    Życzę dużo motywacji!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie! Powinno sobie wyznaczyć jakiś cel, do którego bysmy dązyli. Bo chcemy :D
    Julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde komentarze. To one mobilizują mnie do coraz większych starań na blogu.
Zostaw link do siebie, z pewnością zajrzę.

© ZaliaMoon
Maira Gall